Twój koszyk: rozwiń v Do kasy

Pierwszy raz u nas? Zarejestruj się

Jesteś naszym klientem? Zaloguj się

Koszty wysyłki

Kurier DPD
(gwarancja dostawy w 24h, wszystkie przesyłki są ubezpieczone)

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

19,99 zł

17,99 zł

 

Kurier DHL
(gwarancja dostawy w 24h, wszystkie przesyłki są ubezpieczone)

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

brak możliwości

17,99 zł

 

Poczta Polska – wysyłamy jako Kurier48!

 

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

19,99 zł

17,99 zł

 

Paczkomaty - zamów i odbierz w wybranym Paczkomacie

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

BRAK MOŻLIWOŚCI WYSYŁKI

16,99 zł

DHL Punkt Odbioru (m.in. sieć Żabka, Shell)

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

BRAK MOŻLIWOŚCI WYSYŁKI

15,99 zł

Paczka w Ruchu - zamów i odbierz w kiosku Ruchu

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

17,99 zł

14,99 zł

 

WYSYŁKA ZA GRANICĘ (DO KRAJÓW Unii Europejskiej) - kurier UPS

Kwota zamówienia

Forma płatności

pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie)

przedpłata (m.in. przelew tradycyjny, szybki przelew on-line, karta kredytowa)

każda

BRAK MOŻLIWOŚCI WYSYŁKI

59,00 zł

 

 

 

Co warto wiedzieć?

  1. Koszt wysyłki dla zamówień wysyłanych za granicę to zawsze 59 złotych (wysyłka do Unii Europejskiej) - dotyczy to przesyłek o wadze do 30 kg.
  2. Zalecamy wybór firmy kurierskiej jako formy dostawy. Kurier gwarantuje dostawę w 24h od momentu nadania.
  3. Wszystkie przesyłki wysyłane Pocztą Polską są przesyłkami Pocztex48. Poczta Polska gwarantuje dostawę w 48h.
  4. W przypadku wyboru firmy kurierskiej zalecamy podanie adresu „do pracy”. Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach pracy (8-17) i zdecydowanie łatwiej będzie im dostarczyć do pracy. Prosimy zawsze podawać numer telefonu. Bez niego kurier nie będzie mógł się skontaktować.
  5. W dniu wysyłki otrzymasz maila z potwierdzeniem. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu kilku dni od wysyłki prosimy o kontakt – wyjaśnimy sprawę. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów samych sobie i zawsze interweniujemy w sprawie opóźnionych lub zaginionych przesyłek.
  6. Czasami zdarza się, że przesyłka wysłana Pocztą Polską oczekuje w Twoim urzędzie pocztowym, a osoba dostarczająca nie zostawiła w Twojej skrzynce awizo. Zawsze w takich sytuacjach podajemy numer nadawczy przesyłki, dzięki czemu sprawę można szybko wyjaśnić na poczcie.
Co warto wiedzieć?
1.    Koszt wysyłki dla zamówień wysyłanych za granicę ustalamy indywidualnie – prosimy o kontakt.
2.    Wszystkie przesyłki wysyłane Pocztą Polską są przesyłkami priorytetowymi. Poczta Polska nie gwarantuje jednak dostawy w określonym czasie. W przeważającej liczbie przypadków jest to około 2 dni od momentu wysłania.
3.    Jeśli chcesz mieć pewność terminowej dostawy zalecamy skorzystać z firmy kurierskiej. Przesyłka kosztuje niewiele więcej, ale można mieć pewność, że dotrze w ciągu 24h pod wskazany adres.
4.    W przypadku wyboru firmy kurierskiej zalecamy podanie adresu „do pracy”. Kurierzy dostarczają przesyłki w godzinach pracy (8-17) i zdecydowanie łatwiej będzie im dostarczyć do pracy. Prosimy zawsze podawać numer telefonu. Bez niego kurier nie będzie mógł się skontaktować.
5.    W dniu wysyłki otrzymasz maila z potwierdzeniem. Jeśli przesyłka nie dotrze w ciągu kilku dni od wysyłki prosimy o kontakt – wyjaśnimy sprawę. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów samych sobie i zawsze interweniujemy w sprawie opóźnionych lub zaginionych przesyłek, co niestety czasami zdarza się w przypadku Poczty Polskiej.
6.    Czasami zdarza się, że przesyłka wysłana Pocztą Polską oczekuje w Twoim urzędzie pocztowym, a osoba dostarczająca nie zostawiła w Twojej skrzynce awizo. Zawsze w takich sytuacjach podajemy numer nadawczy przesyłki, dzięki czemu sprawę można szybko wyjaśnić na poczcie.
 

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od pon. do pt. w godzinach od 8:00 do 17:00.

telefon: 22 113 44 47

skype: seeworld.pl

e-mail: kontakt@seeworld.com.pl

akceptowane płatności

Akceptowane płatnosci

newsletter

Bądz na bieżąco z nowościami.