Twój koszyk: rozwiń v Do kasy

Pierwszy raz u nas? Zarejestruj się

Jesteś naszym klientem? Zaloguj się

Mam problem z soczewkami

Jeśli z zamówionymi soczewkami jest coś nie tak daj nam o tym znać. Jeśli będzie to wada fabryczna, to w tej sytuacji należy złożyć reklamację.

Wielu klientów dokonuje samodzielnej zmiany soczewek z jednej marki na drugą. Robią to bez opieki lekarza okulisty. Pamiętaj, że kupując w naszym sklepie oświadczasz, że zamawiasz dokładnie takie soczewki, jakie przepisał Tobie lekarz okulista (patrz regulamin sklepu). W sytuacji kiedy samodzielnie dokonasz zmiany soczewek i nie będziesz czuł się w nich dobrze, to my jako sklep nie rozpatrzymy tego jako reklamacji.

Pamiętaj, że soczewki kontaktowe to nie buty, albo spodnie. Nie wystarczy dobrać tylko odpowiedni rozmiar. Każda soczewka to inny materiał i nie ma pewności, że Twoje oko będzie go dobrze tolerować (nawet jeśli wszystkie parametry będą identyczne). Dlatego też pamiętaj o wizycie kontrolnej, podczas której możesz poprosić o inne soczewki. Okulista lub optometrysta powinien zaoferować Tobie soczewki próbne w cenie badania. Na ich podstawie można łatwo ocenić czy nowy model sprawdzi się w Twoim przypadku. Jeśli masz problem z odnalezieniem odpowiedniego specjalisty dla siebie napisz do nas – podamy adresy specjalisty.

 

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od pon. do pt. w godzinach
od 9:00 do 16:30.

telefon: 0801 011 784
505 388 582

skype: seeworld.pl

e-mail: kontakt@seeworld.com.pl

akceptowane płatności

Akceptowane płatnosci

newsletter

Bądz na bieżąco z nowościami.